Ojoj..gud vad trött jag är!!

Hellojsan!

Idag har det varit en sådan här 14h dag. Jobbat från 7 imorse till 21 ikväll..och just nu är jag så grymt trött, men det har gått bra enda sedan imorse till ikväll då. Har jobbat och haft trevligt..just nu är jag ganska trött och ska snart gå och lägga mig. Fast sedan kom jag på att det är MTV Galan ikväll och den MÅSTE (med stora bokstäver) jag bara se. Har sett fram emot den så mycket, sedan är jag ju även ledig imorgon. Så det är lugnt för min del.

Jag ska nämligen fatta mig lite kort eftersom jag inte har någon större lust att skriva något så där särskilt utan jag tänkte skriva mer imorgon då jag har mer tid och slipper dra upp en massa nu. Just nu ska jag faktiskt kolla en till sak på datan och sedan ska jag gå och lägga mig, sedan sova. Fast sedan i natt så SKA jag se MTV Galan..tro mig..hehehe..nåja..

Ha det så bra allihopa! och God Natt!

Puss och Kram..=)..Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0