Tack, tack så hemskt mycket allihopa!

God morgon allesammans!

Jag måste bara få säga; Tack, tack så hemskt mycket allihopa! Har fått fina meddelande hela morgonen och samtal samt presenter. Ni har varit jättesnälla allesammans, både vänner och familjen. Fast jag måste erkänna att det första samtalet kom klockan 07.00 imorse av min kära, snälla, rara storebror. Han tyckte det var jätteomtänktsamt att ringa klockan 07.00 imorse för att sjunga "Ja, må du leva..". Det var bara att lägga telefonen på täcket tills han var klar sedan var det bara och säga: Jag sover, vi hörs sedan! Hahaha..jag får ringa och tacka honom sedan.

För er som kanske då inte har fattat vinken så ja, jag fyller år idag. Inge märkvärdigt, blir bara 19. Som sagt har firat lite med familjen och ska snart in till stan och sedan på bio och hem sedan igen och fira med familjen.

Nåja ska göra mig i ordningen nu. Ska iväg snart! Men jag kan skriva mer sedan igen till kvällen!
Ha det bra allesammans!


Chao amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0