Brorsan shoppade loss..

Har precis hämtat en liten skål med yoghurt och satt mig vid denna fina-vackra data, kollar även på tv - The Hills repris som går. Idag så har jag och bror min varit i stan och det var faktiskt jättekul. Jag köpte lite grejer till honom. Det vi köpte var en vår jacka, ett par skor, två par jeans och en "munk-jacka". Min bror sa en jätterolig sak; Man blir ju fattig efter en dag med dig på stan. Vi lunchade även inne i stan..usch..Pizza Hut. Fast som vanligt är det ju alltid lika gott med pizza, men det är en sak som jag fick så dåligt samvete ut av. Nåja, brorsan vart jättenöjd med sitt köp. Karina ringde även när vi var på Footlocker, la vieja ska jobba i helgen..Jippi!!! Vi handlade även fina födelsedagspresenter till Gisela och Marcello som fyller år. Idag träffade jag även Giselas storesyster och hennes kompis i stan. De var också inne och letade efter presenter till Gisse och Marre.

Igår träffade jag ju Gisela och då käkade vi ju pizza till lunch, sedan så åt jag pizza idag. Måste sluta äta ute så mycket. Förra veckan åt jag ju ute med pappa, när vi lunchade på Jensen's Biffhus. Hmm..tack och lov går jag mycket i trappor. Ska försöka få igång mina promenader också. Karina har lovat att gå en promenad med mig någon gång då vi båda slutar tidigt.

Ska snart titta på film, men först ska jag ut och prata med mamma lite grann..hon kom hem för inte så länge sedan. Kan skriva lite senare, men just nu ska jag bara ta det lugnt.

Bye..bye!
<3

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vad har du för syn på förhållanden?
svara gärna i min blogg här: http://natalieb.blogg.se/1208534857_true_love.html

Hoppas du får en bra dag!

2008-04-18 @ 18:31:47
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0