En helt ok dag, faktiskt

Väckarklockan ringde 05:20 imorse, men jag vaknade upp redan första gången 04:44 och sedan en gång till runt 05:13. Kändes onödigt att somna om, men jag kände så. Hade absolut ingen lust att gå upp. Jag kände mig seg och svårt att komma upp, men det gick bra. Satte igång med jobbet och allt gick bra ändå för en arbetskompis var så gullig och hade köpt med sig frukost till personalen på till våra två avdelningar. Även sjuksköterskan fick vara med och vi hade jätteroligt och skrattade hela morgonen...

Idag har jag även kollat i en tatuerings-tidning som låg på avdelningen. Det fanns en massa olika tatueringar och grejer. En kille på jobbet visade sin tatuering som han har på smalbenet. Det var något ord på hans språk som stod för broderskap. Han berättade att han gjorde den tillsammans med sin brorsa som har en likadan. Den var ganska okej ändå. Ganska stor för att vara sin första tatuering. Frågade om det gjorde ont, han tyckte inte det. Visserligen brändes det lite grann, men inget han led av direkt sa han.

Så här skulle den jag hade tänkt mig ifall jag någon gång i framtiden skulle göra en..
image89
Jag gillar den..men jag vet fortfarande inte..I'm not sure yet.

Nåja, låt mig fortsätta. Dagen har i alla fall varit väldigt bra och lugn. Så just nu så sitter jag bara här vid datan och gör absolut ingenting, är ganska trött. Imorgon jobbar jag igen ju och då blir det kväll. Ska till jobbet i fyra timmar..Jippi..(verkligen längtar alltså). Aja ska inte gnälla nu.

Ska kryp upp i sängen och lyssna på min iPod för just nu inväntar jag en serie som börjar om cirka en och en halv timme. Så ha en underbar och trevlig kväll..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0