En kort dag på stan

Idag så vaknade jag upp av att jag fick ett meddelande av Karina som bara ville säga god morgon. Ska göra henne till potatismos nästa gång jag träffar henne. Klockan var nämligen 07:15 på morgonen, snällt va?! Det jobbigaste var att hon egentligen inte ville något, skulle bara störa min sömn. Sedan ringde brorsan ett par timmar senare. Nåja, jag var vaken och tittade på tv en stund. Sedan ringde telefonen igen det var lilla Karina igen. Hon hade rast och berättade om att hon hade sökt semester tre dagar i juli och en massa grejer.

Några timmar senare..då fick jag meddelande av Joakim, han följde med mig till stan idag. Jag åkte nämligen och köpte mig en iPod. Jag är jättenöjd och nej denna gång var det inte Joakim som övertalade mig utan det var jag själv. Han hjälpte mig bara finna det billigaste priset. Hur som helst, det blev en iPod och ett USB-minne. Samtidigt träffade vi en gammal kompis som praktiserade där. Det var lite kul faktiskt, sedan såg vi några kändisar också. Det var lite kul det med..

 
Visst är den fin?

Vi gick sedan och käkade på Taco Bar, det var mumsigt. Jag åt en god Nacho de lux..älskar den. Köpte även en klänning till mamma som en present bara för att hon har ställt upp så mycket för mig de senaste månaderna med allt. Ajuste har även pratat med min pappa idag och jag ska luncha med honom på torsdag efter jobbet. Så det ser jag faktiskt fram emot.

Nu har jag installerat min iPod, men det är några små saker jag undrar över som jag ska fråga Jocke om. Han tycker jag är JÄTTEJOBBIG, för jag har  frågat honom om allt hela kvällen, börjar bli ganska tjatigt. Nåja, jag är lite små sur nu för jag fick ett samtal av Karina förut och hon hade dåliga nyheter. Vår chef strular med hennes semester ansökning. Dumma chef, måste förstöra allt hela tiden. Vi är i en liten kris just nu. Jaja, har mycket att ta itu med denna vecka. Imorgon ska jag till jobbet och jobba kväll, får se vad dem säger då...

I helgen ska jag och mamma kanske och handla en massa kläder och bara gör en "mor och dotter-dag". Kolla lite på kläder och sådant. Det hoppas jag verkligen att vi gör. Ska försöka träffa lillebrorsan också om jag hinner.

Nåja ska se klart på Navy CIS och sedan sova. Ska försöka städa imorgon innan jag går och jobbar. Denna vecka är ganska lugn tack och lov. Ha en trevlig kväll/natt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0