En middag med brorsan!

Hallå igen..

Har nästan precis kommit hem från stan, åkte ju till stan för att käka middag med brorsan. Det var väl okej, ganska skum middag. Vi åt på Pizza Hut, det är en stammis restaurant. Hur som helst, fick ett sunkit bord och han som serverade oss var väldigt personlig av sig. Jag blev nästan lite rädd, sa det till min bror också. Han tar på sina gäster..läskig man. Nåja, inge fel på maten eller efterrätten. Mycket nöjd över det i alla fall. Var även och tittade på en present till hon som jag ska på födelsedagmiddag hos, brorsan och jag kollade lite på olika viner och sådant fast jag hittade inget.

Nå, här har ni 146 cm långt och 106 cm brett vackert underverk.

image66

Colombia mi tierra querida
=)

Det är i alla fall en väldigt vacker flagga. Jag har äntligen fått flaggan som jag så länge har väntat på. Det tog nämligen tid, men Mamita ska fixa en tröja också. Sedan ska allt visas upp den 20 Juli, Colombias nationaldag.

Nåja, ska titta lite på tv och sedan ska jag gå och handla lite..Imorgon kanske, kanske jag även ska följa med la vieja till polisen för att skaffa pass, men hon har fortfarande inte sagt någon tid. Hon messade mig förut, men har inte hört något från henne än.

Ha en trevlig kväll..
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0