En promenad i stan

Dagen började med att jag vaknade runt 10 tiden för att gå en promenad med lilla Romeo. Vackert väder och allt var helt underbart. Det var ju även varmt också. Så vi var ute lite längre på promenad bara för att det var skönt. Romeo älskar att vara ute, han vill nästan inte ens gå in. Sådan är han..

Idag så åkte Romeo hem, men det har varit underbart att haft honom här och det har varit trevligt. Saknar honom redan för han och jag har haft jätteroligt. Jag träffade brorsan och hans ex i Gamla Stan dem hade varit på ett Japanskt Spa, tror jag det var. Sedan promenerade vi tillsammans till Kungsträdgården och där käkade vi på Catalana, en god och varm baguette. Det är ju uteservering så det var jättetrevlig, undantag var då dem äckliga duvorna som måste röra sig kring 1-2 meter ifrån en.

Igår träffade jag Joakim och Jennifer, vi skulle gå på promenad fast hamnade på Mc Donalds istället. Dem skulle käka så, för mig blev det dock ingen mat utan en läsk och en paj. Sedan så gick jag hem och kollade på Step Up 2 - The Streets. Jag ska se 27 Dresses, men jag ville så gärna se Step Up. Ska även se Alvin and The Chipmunks också. Har fortfarande inte sett den. Jag måste se den och den andra filmen. Nu pratade jag med Karina igår och hon skulle försöka fixa två andra filmer till mig med. En spansk skräckfilm, en verklighets baserad och Love in time of Cholera som jag tidigare har nämnt.

Nu håller jag på att tvätta mina nyalakan som jag ska använda ikväll. Imorgon är det en Barcelona match som jag ska titta på och då kommer jag ha mitt Barcelona påslakan..

Aja, Ha en trevlig kväll allesammans för det ska jag..väntar just nu på ett samtal.
Skriver senare igen..ska även lägga upp bilder från mitt drömmål i sommar.

<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som att du haft en trevlig dag!

2008-04-22 @ 18:34:37
URL: http://amandasvita.webblogg.se
Postat av: Rebecca

Jag vill med sova till 10. Inte halv sju.. Eller ok. Halv åtta då.. Men jag borde å upp vid halv sju

2008-04-22 @ 18:37:36
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Jessica

Är Romeo en hudn? :P

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-22 @ 18:40:38
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0