En tur till Kungens kurva..

A sunny day..is it spring?

Idag så har det varit väldigt fint väder och även lite varmt. Det var fatiskt jätteskönt ute. Så idag har det varit min lediga dag, började dagen med att bara vara hemma och senare kom mammas fästman och hämtade mig. Vi åkte till kungens kurva för att köpa mina påslakan som jag så länge velat ha. Köpte även snygga under-lakan också ett svart och ett mörk blått. Jag är väldigt in i Disney och som vissa av ni vet att jag gillar också ett bland de bästa spanska klubblag. Jag är ett fan, men inget galet fan. Har faktiskt en dröm och det är att se dem spela på deras egen arena, Camp Nou. Jag gillade väldigt mycket filmen Cars och när jag såg att det fanns ett tryck på påslakan så ville jag så gärna ha det. Det finns även ett litet barn i mig med fortfarande..hehe. Sedan så köpte jag FC Barcelona påslakan också.

      

Som ni ser så köpte jag även ett Simpson påslakan också, men jag har inte bestämt mig än om jag ska behålla det eller ge det till pappa. Pappa och min lillebror är galna i Simpson. Jag själv är väl inte jätteförtjust i Simpson, men jag kan tycka att det kan ibland vara kul att se på det när inget annat går på tv. Det säger väl allt, jag tror pappa eller lillbrorsan skulle gillar det. Ska nog ge det till dem.

Nåja, måste gå nu. Mamma och jag ska gå och kämpa för att inte våra hus ska ombildas. Med andra ord vi ska gå på ett gårdsmöte och säga vår åsikt.

Önska oss lycka till..!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0