Ett Helt år har gått..Tack!

För precis ett år sedan så startade jag min blogg och den betyder jättemycket för mig. Fast det som betyder mest att ni är en del som läser den. Jag ber speciellt min familj som jag inte träffar så ofta att läsa den så de vet vad som händer i mitt liv och hur mina vardagar ser ut.

Jag uppskattar verkligen att ni läser den här bloggen samt att ni ibland lämnar en liten kommentar. Som ni ser har jag gjort om lite, bytt profilbild och huvudbilden som syns högst upp på sidan. Den är så vacker och det är i Karibien.

Hur som helst, tack så hemskt mycket för att ni läser min konstiga, långlästa blogg. Jag hoppas ni fortsätter läsa den ännu ett år till i alla fall.

TACK SÅ MYCKET ALLESAMMANS!

Kommentarer
Postat av: Tú mamita

Fortsätt skriv, lindita mia, alltid kul läsning.

2008-04-07 @ 16:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0