Forts. från - Ännu en arbetsdag..snart

Nu är jag tillbaka igen..Ja, det gick ganska fort, blev tvungen att ta ett glas vatten och lugna ner mig innan jag satt mig här igen. Det var bara för att jag hade skyndat mig och träffa henne och sedan skyndat mig hem igen. Så det gick ganska snabbt, men hon gillar att stressa mig. Hon är lite galen (esta loca), men jag gillar henne ändå. Ringde först och sa: Kom ner för jag väntar på dig. Sedan bara 1 minut efter ringer hon igen och säger: Vart är du? Alltså när man bor högst upp så tar mig sig inte ner på 5 sekunder. Hur som helst på vägen tillbaka berättade hon att det var kaos på jobbet just nu. Så jag kunde förbereda mig tills jag börjar. Det kändes ganska skönt faktiskt, vet man vad som väntar en. Ne, men det var en massa personal som var på utbildning och då måste övrig personal hjälpa de andra avdelningarna.

Hur som helst, tanten fick sin mat nu och undra om jag skulle till jobbet nu. Jag svarade bara: HA, tror du det själv. Jag börjar inte förrän om en och en halvtimme, ALDRIG..!! Nej, jag ska sitta och bara njuta av den lugna tiden som jag får tills jag börjar. Jobbar imorgon också, men en väldigt kort dag tack och lov sex timmar bara.

Nåja, ska fixa något att käka innan jag börjar. Ni får ha en trevlig eftermiddag och kväll. Lär förmodligen inte skriva något senare ikväll. Ska jobba tidigt imorgon igen..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0