Måndag - Helgen som var...

God kväll..

Okej, måndag igen och det var faktiskt en helt okej dag ändå. Jag har jobbat och sedan var jag hemma och käkade en god pastasallad med grönsaker och allt..mums..Så nu ikväll har jag umgåtts lite med mamma kan man säga. I vanliga fall burkar jag sitta på rummet, men nu ikväll så satt jag ute i vardagsrummet och kollade på tv samt läste Veckans NU och Vecko Revyn, mycket intressant. Fick se Jennifer Lopez och Marc Anthonys tvillingar, dem är jättesöta. Kul att läsa skvaller tidningar ibland faktiskt.

Nåja, i helgen så träffade jag Jennifer och Joakim. Det var kul, vi träffades och va en stund i stan. Handlade lite tröjor och så. Sedan åkte vi till Mariatorget och käkade. Fast när vi skulle åka hemåt så krånglade tunnelbanan. Det var vagnfel och en massa grejer, ganska jobbigt. Fast det vet lite kul att titta på eftersom det var ett tåg som hade ena halvan inne i tunneln och den andra kvar vid perrongen. Tog då bussen till Hornstull och sedan hemåt. På vägen hem träffade jag även en gammal kompis till min brorsa. Hon är jätte, jätte, jättesnäll..brorsan hade själv träffat henne för inte så länge sedan. Nåja, gick senare till jobbet för att träffa Karina och hämtade mina filmer som hon hade ordnat till mig.

Söndags så var jag med mamma i Skärholmen och handlade en massa. Jag handlade en vårkappa, två linnen och en kofta, två halsdukar, lite smink och en dataväska. Jag blev faktiskt helt nöjd med mitt köp. Jag tyckte jag gjorde ett stort fynd. Ville köpa en vanlig ny väska, men jag måste lugna ner mig lite med all shopping för annars kommer pengarna försvinna för snabbt. Fast jag hittade det jag så gärna ville ha, men vi får väl se om det kanske blir något näst-nästa helg eller så.

Jaja, kollar på Prison Break fast jag ska gå och lägga mig jobbar tidigt imorgon bitti. Vill vara pigg och glad imorgon. Så ni får väl alla sova så gott och hoppas ni får en trevlig tisdag imorgon. Vi hoppas på sol i alla fall. Ajuste som en lite avslutning så gav jag igen för telefon terrot som jag fick av lilla Karina i fredags. Hon var inte glad imorse när jag messade henne tidigt på morgonen, men det var bara kul...

Aja, Sov gott!
<3

Kommentarer
Postat av: Mamita

Tipsa Karina om att man faktiskt...
tro det eller ej...
kan stänga av sin mobil på nätterna...
inga terr-samtal
Besitos

2008-04-15 @ 09:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0