Sista april - Valborgsmässoafton

Vaknade upp imorse att min mobil ringde, det var en arbetskompis som ringde. Hon skulle meddela att vi hade fått byta våra pass på fredag. Jag ska jobba ikväll istället för dag. Uscha, orkar inte men jag ställde upp för en vän får jag tänka. Men det blir säkert jättebra, hoppas jag. Det var strålande fint väder ute och allt imorse också, nu börjar det bli lite ostadigt eller osäkert. Kanske börjar regna eller bara blir molnigt.

Just nu väntar jag på Gisela att bli klar. Som vanligt är hon alltid seg, ella es una caracolita. Man måste vänta och vänta. Har hunnit klä på mig redan och käkat pytte lite glass och suttit en stund vid datan. Jag fattar inte vad som kan ta sådan lång tid?! Nåja, får helt enkelt fortsätta vänta.

Idag är det Valborg och det är ju som jag nämde igår, ingen vanlig dag. Då menar jag inte Kungens födelsedag. Ååååhh ay fea loca, hon är fortfarande inte klar. Ska ringa och tracka henne lite..

Ha en riktigt mysig och trevlig Valborgmässoafton..!

image90

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0