Syskonträff..

Jobbat idag igen, som vanligt. Det gick jättebra och var väldigt kul för Karinas sk. "blivande man" jobbade idag. Retar henne jättemycket för det (hon hatar mig när jag säger det). En jättesöt kille, den absolut finaste tror jag t o m på hela huset. Sist vi jobbade jag och la vieja så pratade vi om honom. Dem är gulliga tillsammans. Hur som helst, jag har suttit ganska mycket ute i solen idag med mina boende. Det var faktiskt jättetrevligt och skönt. Blev inte så mycket brun, men fick väl lite färg antar jag.

Lönen har även kommit idag och jag är jätteglad...

Idag så kom pappa och hämtade mig efter jobbet. Åkte hem till honom och släppte av lite grejer lite snabbt och sedan tog vi lillebrorsan till tandläkaren. Det var..boring..För först kom vi 20 minuter för tidigt och sedan tog det 40 minuter innan han blev klar. Med andra ord satt jag och pappa i en timme i vänterummet. Sedan åkte vi vidare till i ICA-Maxi och handlade en massa grejer, köpte förbjudna saker också som chips, godis, läsk och sådant. Fast det gör dem alltid vid helgerna. Köpte bl. nya Veckans NU tidning, så har jag något roligt att läsa ikväll eller imorgon. Just nu..så sitter jag och kollar på tv och väntar på god mat. Vi ska äta plankstek, en maträtt min pappa vet att jag älskar. Det är så underbart gott.

Okej, kvällen..jag ska titta på film med lillebrorsan ikväll. Saknar att umgås med honom, han växer upp så snabbt. Han är inte samma lilla kille längre. Jag är stolt över honom för den han är. Jaja, det blir en syskonträff ikväll. Får se vad för film vi kommer titta på senare.

Återkommer senare..
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0