Tankar som finns i hjärnan..

Har ni varit med om att hjärnan bara tänker på så mycket saker att du längre inte vet vad som fick dig ens att börja tänka på så mycket saker. Min hjärna har varit tankspridd och allt idag så. Har funderat på tatuering, på hårklippning, på vänskaps relationer, på familjen och på hela Spanien resan och så mycket mer. Men men, det har bara varit en tankspridd dag. Nåja, har kommit hem från pappa idag. Igår kväll kollade jag och lillebrorsan på Alvin and The Chipmunks och den var faktiskt jättebra, men jag såg lite mer en hälften för jag råkade somna. Jag hade ju gått upp klockan 05:20 igår morse. Vara då bara allmänt trött.

Nåja, imorse så gjorde jag god gröt åt mig och lillebrorsan och det var ju gott enligt mig. Fast han var ju inte lika förtjust i det, han är inte van vid nyttig mat. Sedan kollade vi på Jumper som jag reda har sett, fast lillebrorsan hade ju inte sett den. Lika bra fortfarande och Hayden Christensen är fortfarande lika söt som han alltid har varit. Jag har även provat på det här gitarr X-Box spelet. Det var ju skit svårt att spela, f*n brorsan var ju bara grym på det medan man själv får stå och skämmas för att inte ens klara tränings nivån för nybörjare..haha..usch. Pinsamt ju.. Sedan så har jag även pratat med lilla vieja både igår och idag och det var bra med henne. Vi har pratat mycket om resan de två senaste dagarna, så vi ska fast bestämma allt i veckan om inte så försvinner hela ideen...

Har även pratat med Jenkan idag..trevligt..trevligt..Hon ringde när jag höll på att släppa min bomb om fundering på tatuering till mamma. Okej, min mamma hatar tatuering och allt kring det. Så jag ville vara ärlig och berätta att jag åtminstone har ideen och funderar på det. Som jag tidigare säkert har sagt, min mamma är min rådgivare och allt hon säger och tycker spelar stor roll för mig eftersom jag alltid vänder mig till henne när det gäller allt i mitt liv. Vill veta exakt vad hon tycker och vill att hon ska veta om det är något jag grubblar på osv. Men hur som helst, jag pratad med Jenkan och det var kul. Pratade om allt möjligt och om vår otroligt roliga/skumma vänskap vi har (en positiv vänskap med andra ord) och det kändes bra efter vi hade lagt på. Blev mindre tankspridd.

Aja ska avsluta här för jag måste verkligen gå och duscha nu och sedan lägga mig för imorgon ska jag jobba. Mitt extra pass ni vet. Måste få en ordentlig sömn nu och jag är redan så trött.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0