Terrad av meddelande och samtal..

Ja, denna dag började ganska rolig. Imorse fick jag tre terro-meddelande från min lilla Karina (ay fea, una chica mala). Det är vårt lilla krig, vi gör så här jämt. Det står oftast God Morgon, Upp och Hoppa, solen skiner! Haha, fast jag svarade lite snabbt och somnade ganska snabbt om igen. Vaknade sedan av att min bror ringer klockan 09.00 och säger; God morgon! Försökte förklara för honom att jag ville sova och vi kunde höras en timme efter eller så. Måste alltid han ringa och väcka mig. Jag förstår mig inte på honom faktiskt. Han skulle kommit hit idag och gjorde inte det. Blev ganska besviken, sedan frågar han om jag vill komma till honom. Jag tyckte dock inte det var schysst av honom att inte komma när jag frågade, varför skulle jag då åka till honom..

Hur som helst, lilla Jennifer ringde runt halv 11 och vi pratade ett ganska bra tag, men det var faktiskt kul. För vi har alltid så mycket att prata om när vi inte har pratat på länge. Sedan telefonterrade min bror mig under tiden och blev helt vansinnig på mig bara för att jag inte ville åka ut till honom och vi blev lite osams...haha som vanligt med andra ord. Hahaha ajuste, jag fick ett jättefint Bildmeddelande av Karina. Det var en bild på en kompis till oss. Det var en hemsk bild på honom. Han skulle föreställa ledsen men såg mest skrämmande ut. Sedan stod det som meddelande att han saknade mig. Haha alltså jag lovar att jag ska ge igen på dem två någon gång för det.

Har inte kunnat ta emot bildmeddelande förut, men jag kan det nu så jag har bråkat med MMS inställningarna idag också. Sedan så träffade jag Karina lite snabbt efter hon hade slutat jobba. Umgicks en liten stund bara, hon skulle åka ut till landet. Det är vårat sätt att säga,  hon skulle åka någonstans hon inte ens visste hur hon skulle ta sig dit. Hahaha, pobrecita... Aja ikväll så har jag städat mitt rum och på sätt och vis ser det bättre ut.

Imorgon ska jag umgås med mamma på dagen och kanske med Jennifer och Joakim på kvällen. Ska återvända till min film nu och sedan sova.

Buenas noches
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0