Tisdag - har solat

Jag har haft en jättebra dag, det har varit jättefint väder och varmt också. Det har i storsett varit blå himmel hela morgonen och eftermiddagen. Så idag slutade jag 12 och sedan gick jag hem och vilade en stund, pratade lite med Jenkan också. Senare så ringde Karina och då gick vi och köpte skräpmat och gick och satte oss i en park här i närheten där jag bor och det var jätteskönt faktiskt i solen. Bara någon halvtimme - timme senare så kom Gisela också dit, då hade hon köpt med sig glass till oss också..snällt av henne..

Ja och senare mot kvällen så träffade jag Jennifer och Joakim. Vi var och fikade i Slussen på Wayne. Det var väl okej, sedan så promenerad vi hem eller till Liljeholmen. Haha, där fick vi vara med om något roligt. För det var någon jättekonstig kille där som frågade en annan kille som bara stod där på perrongen och lyssnade på sin musik (dem kände inte varandra) om han kunde svenska. Killen svarade ja, och då frågade han om han kunde hjälpa honom översätta några ord på svenska åt honom som han hade skrivit ner i en liten bok. Han höll nämligen på att lära sig svenska och ville ha lite hjälp på vägen antar jag. Alltså fyf*n det där var skit kul. Jag höll på att skratta ihjäl mig, fick även tårar också. Kunde helt enkelt inte sluta skratta.

Ikväll så har jag även sett en Barcelona - Manchester United match. Tyvärr så vann Jennifers lag Manchester och jag måste säga att dem var grymma ikväll, de förtjänade att vinna. Fast jag är dock besviken på Barcelona, men jag gillar dem ändå kommer alltid att göra det. Nåja, ska ta det lugnt nu och kolla lite på tv. Imorgon är det Valborg och det är även något mer speciellt och då menar jag inte Kungens födelsedag utan något annat.

Have a nice night..:-)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0