Torsdag

Nu har jag jobbat sedan i tisdags så det har varit ganska lugnt. I tisdags så jobbade jag kväll och dit gick ganska bra faktiskt. Jobbade som vanligt med mina snälla kollegor. Gjorde inte så mycket efter det, kom hem och kollade på tv och hoppade i säng ganska tidigt.

Igår så jobbade jag ett 11-18.30 pass och det var faktiskt jättekul, fick jobba med min sk."pappa". Det är mitt nya smeknamn till honom..hehe..jag vet att han i alla fall inte gillade det. Sedan så träffade jag en annan kompis som jag faktiskt inte sett på över en månad, jag trodde nästan att han hade slutat. Saknade honom lite faktiskt, men jag fick reda på att han var pappaledig, han har gått och blivit pappa igen..*GRATTIS*. Det var även en ganska lugn kväll igår med.

Idag så har jag jobbat 07-12 och det gick suveränt eftersom jag inte jobbade på min egna avdelning utan en annan och det gick jättebra. Fick jobbad med en kvinnan som jag är ganska van att jobba med eftersom hon och jag jobbar mycket tillsammans på min avdelning. Hon tvingade mig att göra något jag i vanliga fall inte gör, baka. Herregud sa en annan kompis till mig när han såg mig baka. Jag skulle göra en sockerkaka, fast han var bara dum mot mig. Det är han jämt, nu vet jag faktiskt inte hur sockerkakan blev. Jag hoppas den blev ätbar i alla fall.

Nåja, håller på att bli terradade av Karina och Silvija just nu, mina två underbara arbetskamrater. Ska mosa dem nästa gång jag ser dem. De håller på att skicka skumma meddelanden till mig. Mina två flummisar. Jaja, sitter även och pratar med min bror just nu. Men jag skriver nog senare.

Ha det bra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0