080808

Herregud, vet inte om det här är min värsta dag eller min bästa dag. Nu har jag skaffat internet på min laptop. Är enormt glad och ser fram emot att få lägga upp lite bilder från flytten och av den fina utsikten. Det negativa var att jag inte hade något paraply imorse när jag gick till jobbet vilket gjorde så att jag var dyng blöt när jag kom fram och allt. Kläderna var fortrfarande inte torra när jag hade slutat...HEMSKT..

Idag är det många som lär fira 080808 och kanske t.o.m gifta sig. Jag undrar om någon gifte sig klockan 08:08 imorse också. Kanske lite överdrivet, men det fanns säkert folk som gjorde det.

Nu ska jag alldeles strax åka till Hökarängen. När jag kommer hem senare ikväll så ska jag lägga in bilder..!
Ha en trevlig kväll så länge!

<3


Kommentarer
Postat av: ...Mamita

Hijita la mejor, hoppas det var bästa dagen. Regnet tycker jag inte heller om, men det är inte mycket vi kan göra åt saken. Besitos Mamita

2008-08-09 @ 12:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0