2 timmar senare.

Har ätit lite mat och sedan suttit med datan och rensat den. Lagt över alla filmer och en hel del bilder på mitt lilla extra minne jag har. Så nu kanske datan inte är lika trög.

Tyvärr så har jag inte läst min bok än, lär säkert inte göra det ikväll. Jag måste börja skärpa mig nu. Hmm..nu börjar ännu en Batman film. Ska jag titta eller inte? Det är ju dem gamla filmerna som jag tittade på när jag var liten. Kanske tittar en stund i alla fall. Bror min ringde för inte så länge sedan, han kollade bara hur det var med mig nu när mamma inte är hemma. Jag har fortfarande inte vant mig vid den här lägenheten än.

Haha, men herregud vad nördigt. Jag fattar inte att jag tittade på Batman när jag var liten. Tyckte dem filmerna var så bra, ay madre mía gud vad mesigt. Okej, men nu ska jag fortsätta se på tv:n och läsa H&M Magazine Höst 2008. Knyckte den när jag var i stan med Karina i torsdags. Det var ett Varsågod Att Ta - bord. Då låg det en massa H&M tidningar där..


Aja, ha en trevlig kväll..Buenas Noches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0