Bra tv program..

Nu ikväll har jag glott på So You Think You Can Dance. Jag verkligen diggar det där programmet, det är så fruktansvärt bra alltså. Har funnit några av mina favoriter, men så dum som jag är har jag faktiskt av MISSTAG råkat få veta vem som vinner vilket kanske inte är jättesmart. Såg på YouTube.

Jag har ju även mina favorit koreografer, tror dem är 5 st. Grymma, verkligen! Nåja, ikväll var det många som dansade skickligt och bra!

Det finns en viss person som tjatar på att jag måste lägga upp en bild från mitt nya rum, men jag får se. I såfall, lägger jag upp det imorgon..!

Gud nu gäspar jag var 6 sekunder eller något. Vilket innebär att jag måste sova nu!

God natt på er! <3


Kommentarer
Postat av: Mamita

Buenas noches

2008-08-14 @ 13:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0