En rolig dag på IKEA

Dagen började med att jobba ett kort pass 7.00-12.00. Det var ganska skönt med tanke på att jag alltid får jobba kväll och så. Senare så åkte jag till IKEA med Jocke, bestämde igår när jag sprang in och handla hos honom att vi kunde åka dit och så kunde kanske han hjälpa mig med att välja ut gardiner till rummet och så.

Så det var ganska roligt faktiskt, bussresan dit var nog som rena berg och dal banan. Den roligaste buss turen jag åkt i alla fall. Jockes balans verkar inte vara någon vidare alltså..haha.. (skoja) Aja, men vi har sprungit lite snabbt på Elgiganten också, kollade på laptops, platt tv:n, iPod skal, kylskåp. Haha..det roligaste var när Jocke ännu en gång gjorde en rolig grej. Han skulle lyfta på en kamera som han ville titta lite närmare på som då sitter fast i en sådan här larmsladd. Man kan ju lyfta på dem och titta, men då gick plötsligt larmet i gång och började tjuta. Haha..Vi skyndade oss bara därifrån eftersom det vart lite pinsamt.

IKEA så gick vi först och käkade lite lunch i restaurangen. När vi åt så passerade vår gamla lärare från grundskolan och tänkte slå sig ner vid bordet brevid oss. Jag har aldrig glott ner så länge i ett bord tidigare för att undvika ögonkontakt samt låta bli att skratta. Hade varit lite "pinsamt" om hon hade satt sig där med sin familj. Okej, men efter maten drog vi runt och kollade på sängar, soffor, stolar, skåp, byrån och grejer och som vanligt så börjar man plocka på sig grejer när man kommer till nedreplan då man bara hittar en massa prylar.

Det vart inga gardiner, men jag kom hem med 6 nya fina vinglas, en köksklocka, coola fina servetter + en ny matlåda. Köpte även detta nya iPod skal till min lilla iPod...


Imorgon är jag ledig och då KANSKE bror min kommer på första besök i nya lyan. Jaja, ska se lite på tv nu.. skriver lite senare, då måste jag även visa två coola bilder..

Later <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah vem träffade ni :D

2008-08-12 @ 23:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0