Frukost time..

God morgon!

Just nu är det frukost time som jag sitter och njuter av samt tittar ut över utsikten till Mälarn. Pratar även med lilla Karina i telefon. Hon försöker ta reda på min födelsedag, men det går inte så bra. Jag är ingen sådan person som vill att folk ska veta när jag fyller år, förutom familjen och de närmaste vännerna som känner mig så pass väl. Eftersom jag fyller 20 så vill folk göra en stor grej ut av en liten.

Aja, idag så ska jag på bio som jag nämnde igår, men innan så ska jag försöka städa upp lite på rummet och försöka få upp lite mer på vinden. Nämnde IKEA till mamma imorgon, vi får se svarade hon. Skulle ha behov att åka dit så jag kan få ordning på rummet. Handla lite gardiner, köpa bordslampor till mina sängbord.

Nå, ska fortsätta med min frukost och bara relaxa innan det är dags att sätta igång med lite städning..

..Later..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0