Lördag - Kina mat och bio

Det har varit en rolig eftermiddag. Har varit i stan med Joakim. Först strosa vi runt på stan lite och då passade jag på att köpa min parfym som jag så gärna ville ha. Kommer ni ihåg Sergio Tacchino?! Fick den äntligen..

Sergio Tacchini..

Senare så gick vi till Nilson då jag bestämde mig för att köpa ett par vinter skor som mamma tyckte till och med att jag skulle köpa. Dem var inte billiga, men jag är galet nöjd med köpet faktiskt. Ett par Shepherd, dem var inte billiga men värda varje öre.

Shepherd

Senare så drog vi till Kina restaurangen Wang (tror jag den heter) som jag oftast går till när man ska äta kina mat. Ska testa en annan nästa gång som ligger på Sveavägen. Hur som helst det var ganska roligt, dem verkade vilja bli av med oss. Jocke höll på att äta och skar upp sin mat när de plötsligt kom och tog bort hans tallrik från honom. Själv hade jag då ätit upp. Herregud, jag skrattade så himla mycket. Det var så roligt..samtidigt kom Jocke med kommentaren; Såg det ut som jag var klar?!..hahaha..

Efter maten gick vi ju och såg Mumien: Drakkejsarens grav. Den var både bra och rolig, hade bara några irriterande människor brevid mig. Sånt man får stå ut med.. Nåja, jag tyckte det var en bra film. För er som sett dem två första så se den tredje också.

Själv ska jag nu njuta av den sista filmen för ikväll - Det näst bästa, filmen med Madonna och med en av mina favorit skådisar Benjamin Bratt. Aja ska inte dra ut på tiden mer..

Good night! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0