Måndag - God morgon!

Regnar som bara den gör det just nu. Hörde på nyheterna på radion att det skulle komma lite sol. De nämnde inget om regn. Detta vart då ett dilemma, ska jag ta stora paraplyet eller det lilla. Om det kommer sol till kvällen vet jag ju ej. Kanske börjar regna när jag går hem eller så kanske det är hyfsat väder så jag inte behöver använda något paraply.

Hmm..märker ni vad en massa problem jag skapar för mig själv så här tidigt på morgonen. Aja vi får se vad det blir för något. Måste börja göra mig i ordning för jag ska gå om en halvtimme ungefär..

Ha en trevlig dag allesammans!
Kanske hör av mig ikväll om jag inte är allt för trött eller slö!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0