Onsdag 27/8

Hur sömnig som helst är jag och vill bara lägga mig. Just nu så glor jag på So You Think You Can Dance, ska krypa ner i sängen och glo på det ett tag tror jag. Okej, men snabbt återberättande från i måndags.

Måndags... Ledig dag men jag var hos tandläkaren och lagade 3 av 5 hål. Fy vad hemskt det låter egentligen. Snacka om att missköta sina tänder. Fast det gick bra trots eftersmärtan och bedövningen. Eftersom jag fick sällskap av min bror dit så gick vi runt och kollade lite i affärer i två timmar. För efter två timmar skulle nämligen bedövningen börjat släppa, så efter det så gick vi ut och käkade också. Vi gick till den här jättefina restaurangen på Sveavägen - Mandarin City heter den. Blandning av vanlig kina mat och lite sushi osv. det var jättegott.

Tisdags... Började dagen med att fixa min taklampa på rummet. Har nämligen skaffat en dimma (om ni vet vad det är). Jobbade även kväll igår. När jag kom till jobbet var allt kolsvart och det var jättejobbigt. Var utan ström nämligen från 13.00-16.00. Tack och lov kom strömmen tillbaka precis när jag började vid 16.00 tiden. Så jag drabbades inte lika mycket som resten av mina kollegor gjorde. Fast det var en trevlig kväll, hade roligt och skojade mycket,

Idag så har jag också jobbat och det var okej, mycket diskussioner med en kompis på jobbet fast vissa vill kalla det syskonkärlek. Nej, det kan jag inte hålla med om. Hur som helst, jag jobbade till 18.30 och efteråt åkte jag till stan och träffade brorsan. Han skickade ett meddelande runt 16.00 tiden och undra om jag var intresserad av att käka ut. Mamma var ju inte hemma så jag tänkte "varför inte?".

Nu gäspar jag som en galning, måste sova..i alla fall lägga mig.
Sov gott people! Hörs imorgon..!

<3


Kommentarer
Postat av: Joakim

Har du skaffat dimma? Menar du dimmer? Haha. Förresten så skulle jag vilja ha numret till din tandläkare, hur billigt som helst... :) Fick du mängdrabatt? :P

2008-08-27 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0