Riktig slappis


Idag så kom IKEA tidningen i brevlådan och jag vart så glad. Har tittat ut lite grejer för rummet ni vet. Det är i stort sätt vad jag har gjort hela dagen. Städat lite också,  samt gjort i ordning mina KEDS och Fred Perry skor..putsat upp dem lite grann. Glott på tv och bara varit en riktig slappis som legat i sängen och latat sig. Kan faktiskt vara skönt ibland.

Karina ringde för några timmar sedan, hon ska på en lägenhetsvisning imorgon och undra om jag var sugen att hänka på, självklart tänkte jag men som den arbetsnarkomanen jag är så jobbar jag ju imorgon tyvärr. Sjutton också, det hade varit kul. Fast jag föreslog att hon kunde ta med sin mamma, dem vet ju bäst och är duktiga på sådant - ibland. Karina och jag är ganska lika, vi har svårt att klippa navelsträngen från våra mammor. Som menas att vi vill inte bo själva, utan trivs att bo med dem istället.

Just nu så ligger jag i sängen och löser lite korsord i en korsords tidning. Väntar på att mamma ska komma hem så jag kan ha någon att diskutera med om mitt rum och mina ideer. Aja, får vänta lite till helt enkelt...

Hörs sen...Later! <3

Kommentarer
Postat av: Mamita

Men hallå där, är jag inte alltid duktig? ;-)

kramisar från mamma

2008-08-21 @ 10:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0