Sammanfattning av helgen.

Jag tycker vi börjar med att sammanfatta helgen.. I lördags så jobbade jag, men efter jobbet träffade jag Jocke och vi åkte in till stan ett tag. Vi båda köpte lite kläder och sedan så fick jag tag i en present till lilla Karina. Så förhoppningsvis kan jag lämna över allt imorgon. Okej, hur som helst sedan gick vi till ett sunkigt fik och skulle käka. Jag lovar jag ska aldrig sätta min fot där igen. Det höll på att bli slagsmål med någon kille utifrån och med killarna som jobbade där. De verkade ju känna varandra. Nej, det var lite otäckt.

Haha, jag ska berätta om maten. Det stod feta ost och kyckling på menyn till salladen, men man fick bara tre pyttesmå feta ost bitar i en bamse sallad. Fy vad snålt. Aja, men sedan övertalade jag Jocke att gå till The Voice 08. Herregud alltså det var ju kaos. Smock fullt med massa småbarn och man blev ju inklämd. Nej, men vi försökte komma ut från denna stora tjocka klungan vilket tog evigheter. USCH, aldrig igen alltså. Den där tiden har jag passerat för LÄNGE sedan.

Okej men i söndags jobbade jag igen. Stanna kvar lite längre bara för att det fattades personal och grejer. Det var lite kaos i slutet, men det gick bra. Sedan så har min kära kompis, Silvija, kommit tillbaka från sin semester. Har faktiskt saknat henne. Glad att hon är tillbaks. Hon har varit i typ Kroatien eller något, kanske Bosnien. Hon är nämligen därifrån och även hennes kompis som jobbar hos oss är tillbaka också. Stört sköna och roliga tjejer faktiskt.

Sådär, jag har sammanfattat helgen. Men som en liten extra grej måste jag dra en rolig grej med Joakim bara. Vi var på Konsum plockade på oss lite smått och gott, sedan skulle Jocke ta lite godis. Han hade väl tagit en sådan där godisspade och skulle lägg över godis till påsen, men tittar inte riktigt på vad han gör. Helt plötsligt hör man hur det låter..plupp..plupp...plupp..plupp. Då kollade vi ner på golvet..hahaha alla godisbitar låg på golvet, han hällde allting utan för påsen. Jag skrattade så mycket att jag blev tvungen att gå därifrån...

Nåja..det här var min helg..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0