..släpa fötterna bakom mig..

God kväll!

Jag är så himla slut efter dag. Har ju jobbat ett hel dags pass och det vart en ganska jobbig kväll, men det är väl sådant man får ta när man jobbar inom mitt yrke. Har iallafall tagit en dusch och ätit lite. Sedan har jag varit så duktig att jag pratat med båda mina föräldrar nu på kvällen samt min äldre bror. Det tycker jag är ganska skickligt.

Imorgon kommer mamma hem TACK OCH LOV! Jag ska även jobbar imorgon också och tack gud igen, för då slutar jag tidigt. Sedan kommer söndagen och då jobbar jag åter igen. På måndag kan jag koppla av några timmar på min lediga dag, ni vet ju, jag ska ju till tandläkaren och laga mina hål.

När jag promenerade hem idag så kände jag hur jag nästan fick släpa fötterna bakom mig. Då förstår ni mig hur trött jag är. Herregud, jag är för trött för att vara vaken nu. Måste lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon igen. Mina ögon och min kropp måste sättas på batteri laddare så jag är laddad imorgon för nästa pass..

God natt på er alla!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0