Snart första dagen ledig kanske?!

Om 5 minuter ska jag strax gå till jobbet. Får ta bussen nu för tiden. Känns faktiskt ganska konstigt och lite jobbigt. Igår efter jag hade jobbat och var trött efter ett 7.00-21.00 pass, så missade jag bussen precis när jag var på väg. Såg den bara åka förbi. Fick då stå och vänta i 20 minuter. Men det värsta var att det spö regnade samt åskade och blixtrade. För er som inte vet så är jag livrädd när det åskar osv. Så för mig vart det inge bra kväll då.

Är fortfarande trött och idag blir det ett 07.00-20.00 pass. Det blir det sista för den här veckan. Imorgon är jag ledig så mycket jag vet iallafall och jag har inte tänkt att jobba extra. Nåja, vi får väl se. Fast nej inge extra imorgon.

Ska knalla iväg till jobbet då!
Ha en trevlig dag..! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0