Tandläkar besök..

Måndag igen då, tiden går fort faktiskt. Idag så jobbade jag imorse, ovanligt eller hur?! Det gick bra och var roligt. Efter jobbet så hade jag tandläkar tid kl.15.00. Min bror också, så vi hade tillsammans. Vår tandläkare vet ju hur det är med våra tänder och det var som vanligt. Min bror hade inga hål medan jag själv hade 4 st. Först sa han 2 och efter han kollat på bilderna som han tog sa han 4. Jag var så besviken eftersom jag har skött mina tänder mycket bättre än vad jag tidigare har gjort. Hur som helst, ska tillbaka dit igen nästa måndag och laga dem.

Sedan så gick vi käkade lite och snacka en massa strunt, efter så sprang jag in lite snabbt på H&M och köpte två nya halsdukar och tre par nya strumpor. Annars ikväll så har jag bara varit i Hökarängen och varit hemma. Nu ska jag snart sova igen och imorgon är det dags för jobb igen och kanske ett besök till IKEA. Jag hoppas det blir av iallafall.

Nåja, ha en trevlig kväll allesammans!

God Natt
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0