Tisdag 5/8 - Regnig dag

Vaknade av allt droppande på fönstret imorse. Klockan var väl 08.30, kunde iallafall inte somna om. Jag är sugen på att gå ut och handla i en affär som ligger ca.10-15 minuter här ifrån, men jag vill inte gå ut om jag riskeras blåsa bort eller bli dyng blöt. Räckte nog med igår må jag säga.

Regnade hela vägen hem igår, promenerade en bit och åkte buss två stationer och fortsatte sedan gå skogs väg. Tog sällskap med en kompis från jobbet en liten bit. Skulle ju dela paraply tillsammans, HAHA det var ju pyttelitet. Räckte väl till huvudet eller något bara. Sedan blåste det bort och vände ut och in på sig...herregud! Jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen. Vi såg korkade ut bara.

LEDIG DAG:
Aja, idag har jag iallafall renbäddat min säng och börjat använda mina kuddar och mitt täcke. Har tidigare bara sovit med ett underlakan och ett lakan som täcke. Vart lite kallt igår natt när jag vaknade upp och frös. Okej, men sedan så har jag även installerat mina högtalare till min Laptop. Använder just nu den stora datan fortfarande, min data har ju inte internet. Det är ju alla dessa sablans kablar. Fast på fredag så lär det problemet vara fixat.

Imorgon så är det dags för jobb igen, fast bara fyra timmar tack och lov. Min sk. mini chef kom och tog bort lite pass från mig eftersom jag skulle jobbat för någon annan på fredag och på måndag. Skulle ju jobba 7-21.00 på fredag och samma sak på måndag också. Fast det slipper jag nu, vart faktiskt jätteglad!

Nåja, jag återkommer senare igen..ska berätta mer saker då!
Byebye <3

Kommentarer
Postat av: Mamita

Åh, vad skönt att lägga sig i rena lakan. Besos y embrasos

Mamita

2008-08-05 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0