Torsdag kväll

Dagen har gått och det är strax dags för lägg dags, men innan så ska jag kortfatta gårdagen samt dagen som gått. Igår kom min kompis lillesyrra förbi. Hjälpte mig med lite grejer till vinden. Köpte med lite pizza hem också. Det var kul, hon gillade i alla fall den nya lägenheten. Sedan gick vi hem till henne en stund. Skulle hämta lite filmer som hennes syrra (min kompis) hade fixat till mig.

Det slutade med att jag stannade där ett bra tag, kom hem ganska sent. Min kompis, Gisela, var inte själv hemma utan jag var med resten av hennes familj. Jag känner ju dem ganska bra också. Det var faktiskt en jättetrevlig kväll, bjöd på mat och vi skrattade och hade kul. Kom hem ganska sent... men jag hade trevligt.


Idag har jag jobbat och när jag kom hem så slängde jag mig på sängen och glodde på en film som heter Definitely Maybe. Den var faktiskt jättebra, snodde den av Gisela igår. Och nu så har jag precis kollat lite på en serie på tv4 som slutade nyss. Jag har även under kvällen har njutit av en jättegod Brämhults blandat med Jordgubb och Apelsin smak. Har ju för sjutton druckit upp hela snart! Ska spara lite tills imorgon bitti till frukosten. Oj, jag har bestämt mig för att lägga mig tidigt ikväll..med andra ord..NU PÅ EN GÅNG!!..

Men God natt på er och jag skriver ett litet inlägg imorgon med!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0