Tur till IKEA, städat och fixat.

Just nu sitter jag och kopplar av i min sköna säng och bara tittar på tv. Ska strax gå och lägga mig. Jobbet ringde ju igår för dem behövde extra till imorgon bitti, så det får ju bli en hel dag imorgon 7.00-20.00. Det kommer nog bli bra. Så därför lägger jag mig tidigt så jag inte är så trött imorgon.

Idag så har jag städat och donat lite i rummet. Har ju även tagit en liten tur till IKEA för att köpa två nya sängbords lampor till rummet. Jag blev faktiskt jättenöjd. Börjat gilla mitt rum mer och mer. Passade även på att köpa lite kartonger som jag kan ha mina skor i. Mycket praktiskt faktiskt. Köpte många så även mamma fick två stycken. I en kartong fick jag plats med 4 par skor medan mamma fick plats med 6 par skor. Så det var ganska bra.


Så dagen har bara gått åt att städa rummet och varit på IKEA sedan fixat med skokartongerna och mina sängbords lampor. Nu tänkte jag hämta en liten skål med yoghurt och kolla klart på filmen som går på Kanal5 sedan är det väl läggdags antar jag.

Ha en trevlig kväll allesammans!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0