Uppehåll..hmm, vad bra!

God morgon!

Sovit gott?! Ja, måste jag nog svara på det..som en prinsessa. Igår vart det tredje gången på raken som jag somnade med tv:n och glasögonen på. Herregud, måste börja skärpa mig. Minns att jag låg och lyssnade på iPoden under tiden det var reklam på Sex & The City. Måste ha somnat under reklamen. Jag kan inte längre hålla mig vaken längre på kvällarna trots jag var ledig igår. Fatta då hur slut jag är.

Hur som helst, idag fyller lilla Karina år. Tro mig det var inget hon lät mig glömma med tanke på att hon ringde och väckte mig imorse för att påminna mig, lilla vieja!! Haha, GRATTIS FULING!!!!

Jag har försökt att fixa internet till rummet, men det går inte så jag MÅSTE vänta tills på fredag. Då ska jag lägga upp massvis med bilder från flytten och hur det har sett ut den senaste veckan. Ska även försöka visa utsikten. Vet ni, jag ser och tittar ut varje morgon jag äter frukost mot Mälaren. Man ser in till stan och allt. Det är faktiskt jättefint.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0