Dagen innan Julen!

Idag så har jag gjort något som de flesta människor gör dagen innan julafton. Har sprungit runt och handlat de sista julklapparna. Jag trodde det skulle vara galet mycket folk som bara sprang runt och  stressade, men det var ganska okej och det var inte så jobbigt att handla som jag då trodde det skulle vara. Fick handlat det absolut viktigaste julklapparna i alla fall, men jag ska inte ljuga för det var inte allt. Har fortfarande lite kvar.

Imorgon ska jag jobba 7-12 så då blir det lite pengar på det. Sedan så ska jag fira julafton med familjen och det ska också bli jättekul. Kolla på Kalle Anka och bara fira, men jag antar att vi får stå ut med att det inte blir någon snö till julafton igen. Det är ganska synd med tanke på att det göra ju faktiskt orsaken också till att man längtar så efter julen.

Ska fortsätta slå in lite julklappar..men vi hörs kanske senare eller imorgon!

God Jul! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0