Förlåt..! Gått ett tag nu..

Förlåt mig för att jag inte skrivit på snart en vecka, det har varit mycket och jag har gjort något som får nästan hela min omkrets att tro att jag kanske slagit i huvudet. Har även jobbat och umgåtts med kompisar. I fredags så jobbade jag kväll och efter det så sov jag hos Karina till igår. I lördags åkte jag bara snabbt hem för att hämta min data och duscha, plus hämta lite kläder. Okej, men jag ska berätta det här som får hela min familj att typ reagera. Minns ni kanske boken som jag köpte förra veckan? "Om jag kunde drömma". Den har jag nu i fredags läst klart och i lördags så tvingade jag min mamma att köpa den andra: "När jag hör din röst". Hon hade redan ärenden i Skärholmen så då passade hon på att köpa den åt mig.

Idag så har jag då läst ut boken. När jag började på den i lördags läste jag ganska fort 158 sidor. Hela boken har 449 sidor. Igår tog jag upp läsningen och blev klar runt 11.30 tidigare idag. Läste hela natten nästan och nu är jag änslig och vill ha den tredje boken som mamma nu påstår att jag kanske ska få till jul, men HALLÅ!!!!!! måste jag vänta enda till JULAFTON?!! Jag och Karina har nu upptäckt att det även finns en fjärde bok, fast den kommer inte förrän i mars-09. Hur ska jag orkade vänta på den också? Det som är roligt är att jag inte på flera dagar ens har tittat på tv, så nu när jag skulle sätta på för första gången på länge så hittar jag inte ens mina fjärrkontroller.

Med andra ord, jag har blivit helt inne i dessa böcker att jag kopplar ifrån mig allt annat. Jag bara väntar hela tiden att få läsa dem när jag väl inte gör det. I lördags hittade jag även en låt som skådespelaren Robert Pattinson (huvudrollen i filmen Twilight) sjunger. Den är så bra att jag håller på att spricka varje gång jag hör den. Den heter Let me sign, den kanske inte är jättelång och har värsta texten som vanlig musik har, men rösten få min hud att rysa till fan. LYSSNA HÄR!

Nåja, nu ska jag strax åka in till stan och köpa den tredje boken till Karina, hon kan inte köpa den idag för hon jobbar så jag tog på mig den uppgiften. I utbyte ska jag få något annat, ska berätta sedan var det är...
 
Tills dess - See ya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0