Fredag

God natt måste jag först och främst få säga..!

Ja, nu har jag även läst ut den tredje boken av hela denna "serie" om man kan kalla den så. Stephenie Meyer är grym och hennes Twilight böcker är grymmare fan. Jag är stolt över mig själv, jag har läst 3 böcker med samman lagt 1418 sidor tillsammans. Bok nr 1 hade 442 sidor och den läste jag ut på tre och en halv dag. Sedan hade vi bok nr 2 som hade 449 sidor som jag läste ut på tre dagar och sist men inte minst bok nr 3 som jag läste ut tidigare idag och började i tisdags som jag också då har läst ut på tre dagar med 527 sidor. Jag är överlycklig över att ha läst ut böckerna, men det jobbigaste är att nu är dem utlästa och den nyaste boken kommer inte förrän i Mars 2009. Måste stå ut för tusan, det kommer bli jobbigt. Jag kan säga att det har varit låååååånga och sena kvällar som jag läst, men det har det varit värt.

Okej, vad har jag annars gjort förutom att ha läst? Nå, jobbat såklart och idag så valde jag att vara hemma för jag sov inte många timmar inatt pga. boken jag läste (självklart). Fick ett meddelande av lillebrorsan som ville åka in till stan och käka samt gå på bio. Så imorgon blir det bio IGEN för mig. Jag typer spenderar så mycket på det verkar det som. Kanske borde rycka mig i kragen och fundera på att ägna mig åt att köpa julklappar istället.

Nå, nu ska jag titta på en film och sova därefter om jag inte hinner somna under filmen =)

Sov Gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0