Måndag (2 dagar kvar till 2009)

God kväll allesammans!

Har precis betalat mina räkningar så det är skönt att ha det avklarat. Så just nu sitter jag och kollar på Save the last dance 2 tillsammans med en kompis. Har ju jobbat helgen nu som var, så imorgon är jag ledig, tack och lov... Så vad som händer imorgon vet jag faktiskt inte än, men men. Jag är ganska sliten efter helgen och jag jobbar nyårsafton samt nyårsdagen (HELA dagen) så jag ser inte fram emot så mycket onsdag - torsdag.

Ja, idag så har jag bara jobbat och efter det så åkte jag och min kompis in till stan lite snabbt. Skulle köpa en sak, men det fanns inte. Gick sedan och käkade på kina restaurang. Det var gott, men som vanligt inte nyttigt. Nåja, nu ska jag vara lite social mot min kära kompis!

Ni får ha det så bra!

Chao <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skärpning brown bear! dags att uppdatera ;)

2009-01-04 @ 23:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0