Måndag

Jaha, då var det måndag igen. Helgen har varit super, firat mamma och gått på promenad in till stan. Okej, i lördags så åkte jag hem och firade mamma och åkte sedan tillbaka till Karina. Så jag fick träffa mamma lite och bror min samt mammas fästman. Vi åt en god middag och sedan så pratade vi och hade trevligt. Efter allt så gick jag och Karina och handlade en mikrovågsugn bar den hela vägen hem till henne... Jag hade så fruktansvärt ont i min arm dagen efter, men nu har hon i alla fall en mikro.

I söndags som vi alla vet var det ju första advent. Gjorde inget speciellt, tvingade Karina att promenera in till stan bara. Det tog en tag, men vi stressade inte utan gick i normal takt. Sedan när vi kom in så gick vi direkt till Åhlens för att köpa en bok. Som ni vet var vi ju och såg filmen Twilight. Nu köpte vi båda boken, fast lilla Karina köpte båda böckerna ettan och tvåan, så jag funderar på att köpa tredje boken pga. det.

         

Efter det gick vi och käkade och det vart Taco Bar där killen som tog betalt var lite skumt. Han stötte nog lite på Karina och det var kul eftersom hon inte alls brydde sig: liten pojk bara. Enligt henne då. Vi skulle beställa dricka och han sa öl kanske och vi svarade: Nej! Då försökte han med vin och vi svarade: Nej! Vi sa Coca Cola, men han var envis och frågade igen om vi inte skulle ta en öl eller ett glas vin. Hur som helst, maten vi var i alla fall jättegod.

Nu är jag i alla fall hemma igen och det är underbart. Har inte sovit hem på 4 dagar nu så det ska bli skönt att få sova i sin egna säng. Det har dock varit lite skönt att vara borta också, man har fått vara lite för sig själv kan man säga. Sedan så kan jag säga att det är dags för att tända det första ljuset. Vi skulle fira första advent igår.

Ska sova nu, har jobbat idag och ska jobba imorgon igen!
God natt!

<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0