Alla Hjärtans dag..

Alla hjärtans dag har bara blivit firat på jobbet idag. Personalen bakade fina och goda hjärtkakor. Gjort på smördeg, vaniljkräm och florsocker som avslutning. Det var i alla fall en väldigt god kaka i slut endan. Jag har även fått massor med alla hjärtansdag meddelande och många kramar. Så det var väldigt gulligt.

Idag har jag även bokat in mig på extra pass. Ska jobba på söndag fem timmar bara och nästa vecka på söndag, samma tid och allt. Så det känns ganska skönt faktiskt. Hade ju sagt till mamma att jag inte tänkt jobba extra den här veckan, men det gör jag ändå nu. De behövde folk  och det var ändå på söndagen så då kändes det ändå bra. På lördag så ska jag förmodligen träffa en gammal klasskamrat till mig som jag inte sett på jättelänge. Har saknat henne jättemycket faktiskt så det ska bli kul att ta igen lite tid tillsammans.

En liten dikt till mina vänner, och familjen...För alla hjärtans dag.

En trogen vän och en riktig kamrat är
precis vad jag alltid velat ha...
Den dagen då jag träffade dig visste jag direkt
att en ängel från gud hade blivit sänd till mig....
Med ditt stöd och din vänskap så tror
jag att jag kommer klara mig bra....
För du är en alla tiders vän som jag hoppas
att jag alltid kommer få ha kvar....

Här är mobiltelefonen jag berättade om igår som jag skulle visa..
  

Det är en ny sony - ericsson X1, den är ny. Men det är en väldigt cool telefon.

Ha en trevlig alla hjärtans dag idag..=)

<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Söt dikt ;)

2008-02-14 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0