Ännu En Dag..

Ännu en dag har gått...!

Imorse när jag hörde väckar klockan ville jag verkligen inte gå upp, skulle kunnat sova hela dagen kändes det som. Jag har jobbat idag från 08.00-14.00 och det var ganska bra tid, men när jag kom hem så käkade jag lite lunch och åt en semla som jag hade köpt igår. Det var gott, men bör ju egentligen inte äta sådant. Hur som helst så är det ju semla dagen. Det bjöds även på semlor på jobbet fast till de boende såklart! Efter det så sov jag ett tag, ungefär två timmar. Jag var så sjukt trött och jag orkade inte hålla ögonen öppna så jag sov ganska skönt om jag får säga.

Just nu sitter jag och tittar för första gången på Gossip Girl och serien verkar faktiskt ganska okej ändå. Jag har än så länge inte bytt kanal eller stängt av. Vid tillfället så är det reklam. Som vanligt handlar det ju om rika ungdomar och deras drama. Det finns en kille i den här serien som även är med i John Tucker Must Die. I serien heter han Dan Humphrey och är spelad av Penn Badgley. I John Tucker Must Die spelar Penn John's bror Scott Tucker. Den här killen så ganska söt faktiskt, jag gillar honom i John Tucker...Nåja, den här serien funkar för mig också. Man hinner med i själva handlingen fast jag missade förra veckans avsnitt. Jag tycker dock inte att det var så pass svårt att hänga med.

Lilla mamma ringde idag och hon hade mellan 26-27°c nere i Teneriffa. Skönt för henne. Hon berättade för mig att hon brukar läsa min blogg. Om du läser detta mamma så vill jag bara säga; Jag Saknar Dig Och Hoppas Du Har En Bra Semester! Hon berättade även att dem hade köpt någonting till mig, jag frågade om hon hade köpt en väska eller något liknande. Fast nej det var det inte riktigt, men hon sa att det var något de båda tror att jag kommer tycka om. Så nu är jag faktiskt lite nyfiken =)

Jag tror det var i söndags jag satt och kollade på en Barcelona match. Det var jättelänge sist jag såg en ut av deras matcher. Minns nu ej vilka som dem spelade mot, men jag vet att Barca vann med 1-0 och att det var spanjoren Xavi som gjorde målet också..Nice..Jag hoppas på mer Barca matcher i helgen, men vi får se.

Nåja, ska rulla vidare på kvällen. Väntar just nu på Brothers and Sister. Men ha en trevlig kväll..

<3

Kommentarer
Postat av: Mamita

Hejsan lilla gumman! Tack, vi har det mycket skont, men jag ser fram mot att krama om Dig nar jag kommer hem. Besos y embrazos Mamita

2008-02-06 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0