Ännu en Film..

#*/-%

Ligger just nu och kollar på slutet av Vänner. Brad Pitt är med, fast han är ingen super rolig komiker...det märks. Okej, han gör väl ett okej jobb ändå. Har varit hemma och vilat samt kollat lite på tv och suttit vid datan. Dagen har väl varit bra, den var dock ganska kort. Vi hade torsdags möte idag på jobbet och jag gillar dem verkligen inte för det finns inget att säga på dem mötena. Vi säger i stort sagt samma sak och avslutar alltid med att säga något vi har varit stolta över under veckan som gått. Uscha, det är så tråkigt. Annars har allt på jobbet varit bra.

Har även hittat en ny film som jag såååååå gärna vill se. Jag ser bara ett stort Måste varje gång jag ser trailern. Filmen heter Feeling The Noise och R&B sångaren Omarion som även var med i You Got Served är i stortsett i huvudrollen och colombianska skådespelerskan Zulay Henao. Jag tror denna film verkligen skulle rekommenderas till folk som älskar och gillar den latinska musik stilen Reggaeton som jag själv älskar. Filmen vekar jättebra och har fångat upp min uppmärksamhet.. Señora Lopez är producenten till själva filmen. Okej, jag menar då Jennifer Lopez.

Här är trailern till er som är nyfikna på vad det är för film;
http://www.youtube.com/watch?v=1HRbRhfxPDg

Här musikvideon/soundtracklåten till filmen med Omarion feat.Kat DeLuna;
http://www.youtube.com/watch?v=7BbkmtwZmA0&feature=related

image60
Uscha, är så grymt sugen på den här filmen..

Nåja, måste springa till affären och handla lite snabbt, sedan ska jag titta på Criminal Minds senare..

Ha det bra allesammans..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0