Bjöd på middag

....

Ikväll så bjöd jag och Gisela på middag och efterrätt till två av våra gamla vänner, det var faktiskt jättetrevligt. Vi hade kul tycker jag. Middagen bestod av grillad kyckling med potatissallad och baguettbröd. Det var faktiskt jättegott, samt åt vi en god efterrätt. Minns ej vad det var, men den innehöll grädde, mandel, madariner och något annat. Visserligen var det gott, men det var väldigt mättande. Hur som helst så jag bör egentligen sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon bitti. Börjar 08.00 imorgon.

Brorsan har som vanligt ringt hela kvällen och sagt att han förmodligen ska komma hit tidigare så slipper han komma hit till helgen. För mig spelar det inge roll. Bara roligare för mig så. Pratade med mi querida mamita idag och hon verkade ha det bra där nere i solen. Jag berättade om snö-ovädret och hon tyckte inte det lät så lockande.

Nåja måste faktiskt erkänna att jag saknar henne, men mitt arbetsliv håller på upptagen så jag är i alla fall inte ensam. Aja, just nu ligger jag och kollar på CSI: Miami, men det slutar snart. Ska lägga huvudet på kudden nu och låta ögonen själv bestämma om jag är trött eller ej.

Sov Så Gott!
BUENAS NOCHES..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0