En dag med familjen..

Haft en dag med familjen..trevligt, trevligt..

Idag så vaknade jag av väckar klockorna. Blev tvungen att ställa dem igår så jag kunde vakna lite tidigare idag. Vi träffades kring tolv och käkade på restaurant. Det var jättegott och vi hade roligt. Eftersom det fanns lite tid innan filmen började så bestämde jag mig för att köpa en ny "hårtång" som "krusar" håret kan man säga. Ska prova den ikväll, gillar hålla på att greja med håret. Ser fram emot hur det kommer att se ut.

Hur som helst sedan så gick vi och såg Asterix På Olympiaden.
Den får: * * * (tre stjärnor)
- Filmen började lite segt tycker jag..
- Den var väldigt bra gjord..
- Det fanns ganska mycket humor..
- Jag gillade att man inte kunde förut se handlingen..
- Det fanns vissa saker som var lite onödiga i filmen..

Jag kan väl säga att man kan gå och se den på bio, men jag själv kommer nog inte köpa den på dvd när den kommer ut. Utan det gick bra och se den på bio.
image61

Jag somnade inte, utan det var pappa som gjorde det. Fast jag måste säga att jag var väldigt nära på att göra det. Något som verkligen störde var alla människor som smaskade och prasslade under hela filmen. Man blev överraskad av en sak i filmen. Det var nämlingen två kändisar som var med. En känd basket stjärna och en väldigt känd fotbollsstjärna, Tony Parker (basket) och Zinedine Zidane (fotboll). Parker är ju gift med Eva Longoria och Zidane är en känd fransk fotbollsspelare. Jag blev jättechockad när jag såg dem dyka plötsligt upp.

Nåja, det har varit en trevlig dag i alla fall. Kom hem runt 18.00 så nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt samt fixa håret =).

Ha en trevlig kväll..!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0