En dag på jobbet och i stan..

Tjenare people..

Idag har jag jobbat. Gick upp tidigt imorse och det gick jättebra idag. Fast jag slutade ganska tidigt och allt, så det var jätteskönt + att det är fredag också. Efter jobbet kom jag hem och tog det lugnt ett tag. Senare så åkte jag med polaren Joakim till stan. Han skulle köpa färgpatron till sin data så vi gick till OnOff och samtidigt då kollade vi lite på olika coola tv:n. Fanns faktiskt jättefina apparater. Hur som helst, fann lite presenter till brorsan också. Fast inte på OnOff då utan på andra affärer. Egentligen inget märkvärdigt, men ändå något jag vet att han kommer uppskatta i alla fall. Det är i alla fall inget j*vla schampo från England. Funderade mycket på Jockes roliga förslag, köpa ett av varje schampo så får han alla sorter istället. Fast..hehehe..det här blev jag väldigt nöjd med själv så. Käkade även också på Pizza Hut, mums..men, det var väl inte det absolut nyttigaste då. Men jag hade inte ätit något sedan 05.30 på morgonen så då spelade det egentligen inge roll vad man äter, bara man får något i sig som mättar magen.

Som sagt imorgon ska jag och mor min åka till brorsan och fira hans födelsedag i förskott. Han fyller nämlingen år på söndag och det är kul. Bara 25 år till sedan är du 50 brorsan..!

Just nu ska jag se lite på en film, men jag skriver senare..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0