En gammal låt..

En gammal låt som är grymt bra och går i mina högtalare är just nu:

Amerie - I'm coming out
http://www.youtube.com/watch?v=f7BV4Tvd0W0

Diana Ross - I'm coming out (orginala låten)
http://www.youtube.com/watch?v=8tJ09XhaB4E&feature=related

Jag älskar verkligen gamla låtar, det kan vara många låtar som jag oftast har glömt, men jag har min lilla vän Jennifer som alltid lyssnar på gamla låtar. Så genom henne kan man ibland höra låtar som man inte hört på länge. Fast det var inte den här låten då, utan det kan vara andra gamla låtar. Fast just nu så spelar jag bara den här, hela morgonen och sedan när jag kom hem också. Me love..=)
....

Kommentarer
Postat av: Mamita

Ja, Marre, även låtar från "förr i tiden" på stenåldern kan vara bra. En del kommer ju till och med tillbaka i nya versioner. Fortsätt lyssna...
Besitos de Mamita

2008-02-18 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0