En Härlig & Solig Måndag

Idag är det en underbar dag, har jobbat och det var helt okej faktiskt. Det roligaste var när jag och min arbetskollega kom imorse till avdelningen. Hela köket var helt om-möblerat och vi båda höll på att gå i taket. Det var ingen bra om-möblering, så vi gjorde sedan om igen. Vårna möblering var mycket bättre och vi alla blev jättenöjda. Så vi hann med mycket idag. Idag slutade jag tidigt, slutade klockan 12.00. Sedan gick jag till Vivo eller Vi. Handlade hem lite saker, skulle gjort det igår fast jag orkade inte gå ut efter jag kom hem från pappa igår.

På fredag kommer brorsan på besök och håller mig sällskap i helgen. Det ser jag fram emot, för då slipper jag vara ensam. Jag jobbar ju helgen fast det är skönt att ha någon hemma när man kommer hem. Ska försöka få honom ha färdig lagad mat åt mig när jag kommer hem :-P. Nej, men det ser jag fram emot i alla fall.

Nåja, måste gå. Ska ge kvällsrapport senare om vad som har hänt efter ikväll. Jag ska nämligen ha en lite vänskapsmiddag. Jag har bett några av kompisarna komma hit och käka middag med mig ikväll. Vi ska snart åka och handla!

Ha det bra så länge..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0