En kylig fredag kväll

Fint väder på dagen, men det var svinkallt och det är detsamma nu. Det är uscha kallt ute. Ikväll ska jag vara hemma för jag fryser jättemycket, även lite små kallt hemma faktiskt. Jag har gått och blivit lite känslig. Sitter just nu och käkar lite glass och dricker pepsi max. Kollar även på CSI: Miami. Ikväll är jag hemma och ska sova tidigt för jag är jättetrött som vanligt, men för er som tänker kanske att jag är hemma mycket måste tänka på att jag går upp klockan 05.30 nästan varje morgon och jobbar i 7 timmar. Mitt jobb kanske låter enkelt, men det är väldigt mycket att göra faktiskt. Så jag sov lite när jag kom hem, men jag ska lägga mig efter CSI...

Imorgon ska jag förmodligen träffa den där kompisen jag nämnde, vi får se. Ska även försöka titta lite på möbler och liknande som jag skulle vilja ha. Vill i stortsett kasta alla möbler jag har förutom min säng. Det blir igen att titta lite på IKEA's hemsida.

Nåja, ska gå och göra mig i ordning.
 
Buenas Noches

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0