En Snöig Söndag..

Söndagen har varit en lugn dag, inge stress. Skönt faktiskt!...

Är hemma nu igen, det var trevligt hos pappa. Jag och lillebrorsan hade jättekul igår, skojbråkade och skämtade mycket. Det var som att vara barn igen. Man sjunker till den nivån när man väl börjar skojbråka. Köpte även en liten grej av honom, jag ska berätta det längre fram. Jag är nöjd med mitt lilla köp, men jag kan berätta det när jag har "installerat" hela grejen. Mycket sladdar och sånt.

Som ni alla vet snöade det ju hela morgon. När pappa skulle skjutsa hem mig så var det bara svårt att ta sig ner till bilen. Det var ju så halt. Tack och lov var det sandat. Fast det roligaste var när vi åkte till Kungens Kurva för att handla lite så skulle jag kliva ur bilen och det var ju halt. Så när jag bara stoppade ut foten ur bilen och satte ned den på marken så kände jag hur foten bara gled och jag tänkte; shit, hur ska jag ta mig ur? Fast det gick i alla fall, men det där kunde slutat med rumpan på marken.

Just nu sitter jag och tittar på One Tree Hill och det är så spännande tycker jag. Fast något jag tycker är väldigt dåligt är att det aldrig visas någon reklam för det. Ibland slutar serien helt plötsligt och sedan startar det en ny säsong eller kommer nya avsnitt, men det görs aldrig någon reklam för det. Utan du kan bara råka trycka på Kanal 5 en söndag och då märker man att serien har börjat igen. Det tycker jag är ganska synd, för det är verkligen en bra serie.

Uscha, jag retar mig verkligen på vädret..

Hur som helst så ska jag ringa min kära bror, han ringde mig förut mitt i One Tree Hill. Så jag sa till honom att jag skulle ringa efter. Ni kanske ha märkt att jag nämner min äldrebror ganska mycket, men vi står varandra ganska nära faktiskt. Vet faktiskt inte vad jag hade gjort utan honom. Han är som min bästavän ibland, jag kan alltid räkna med honom och han ställer alltid upp för mig när jag behöver honom. Jag försöker göra detsamma för honom, men ibland är det inte lätt. För det mesta tycker vi likadant, men det händer ofta att vi inte alltid kommer överens. Han ringer varje dag och det är bra, vi håller kontakten. Vissa har ju dålig kontakt med sina syskon, men det kan jag inte säga att jag och Raffe har. Många märker att vi står varandra nära. Nu förstår ni kanske varför jag nämner honom så mycket. Han är min adoptivbror och jag antar det är anledningen till att vi står varandra nära. Nåja, ni som inte visste detta vet det nu.

Aja, måste ringa honom nu..annars är jag väl dödens..hehe..=)

Chao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0