En Solig Onsdag =)

Dagen är jättefin idag, jag gillar vädret och samt att min mamma är hemma igen. Hon kom hem igår kring 23.15 tiden ungefär. Jag satt upp och väntade på henne. Hon var brun och lite, lite röd också. Hennes hår hade blivit lite ljusare och hon hade massor av väskor med sig. Det första hon gjorde var att ge mig en kram och sedan skulle hon visa en massa grejor. Visade även vad hon hade köpt till mig. Det jag fick var en massa små sprit och tequila flaskor. Jag tänkte shit är jag en sådan tråkig människa. Haha, ja. Det var minnsan en present må jag säga.

Idag är det sol och jag ska snart gå och jobba. Jag börjar om lite mindre än en timme ungefär, klockan 16.00. Skulle hellre vilja gått ut på en promenad igen som vanligt, men jag blev tvungen att duscha, tvätta håret, vika ren tvätt och hjälpa mamma med datorn. Så det var synd.

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag, usch en dag som oftast bara är jobbig. Måste uppvakta folk och grejor. Bara för att göra det enkelt funderar jag på att bara köpa något litet till mamma istället. Vi får se vad det då blir, kanske bara en blomma eller något liknande. Får se det som en "välkommen hem" present på samma gång.

Ikväll kommer den här nya serien Women's murders club, är lite nyfiken på den serien eftersom jag känner igen en ut av huvudrollerna. Det är en tjej som är med i gamla Law and Order serier. Så det lär jag ju kika på ikväll, kollade även lite på Brothers and Sister igår. Gossip Girl var ganska okej också. För er som vet så tittar jag mycket på serier, men det är speciellt när jag är hemma och eftersom jag slutar ikväll 20.00 och seda ska upp tidigt imorgon igen och jobba så blir det tv serier mycket tv på kvällarna.

Måste göra mig i ordning nu...
Chao.. <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

jätteskön dag, solen värmde!
kika gärna in min blogg om du har tid :)

2008-02-13 @ 15:21:57
URL: http://fannygil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0